آهنگ Cold stone از DEMI LOVATO

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

متن و ترجمه آهنگ در ادامه مطلب



Stone Cold

Stone cold, stone cold

سنگ سرد٬سنگ سرد

You see me standing, but I'm dying on the floor

تو منو میبینی که ایستادم اما دارم روی زمین جون میدم

Stone cold, stone cold

سنگ سرد٬سنگ سرد

Maybe if I don't cry, I won't feel anymore

شاید اگه گریه نکنم دیگه احساسش نکم

 

Stone cold, baby

سنگ سرد، عزیزم

God knows I tried to feel happy for you

خدا میدونه که چقدر تلاش کردم که برات خوشحال باشم

Know that I am

میدونم که برات خوشحالم

Even if I can't understand

حتی اگه نتونم درک کنم

I'll take the pain

من دردش رو قبول میکنم

Give me the truth, me and my heart

حقیقت رو بهم بگو٬ من و قلبم

We'll make it through

از پسش برمیاییم

If happy is her, I'm happy for you

اگه اون خوشحاله، منم واسه تو خوشحالم

 

Hmm, hmm

 

Stone cold, stone cold

سنگ سرد، سنگ سرد

You're dancing with her, while I'm staring at my phone

تو داری با اون میرقصی، در حالیکه من به گوشیم زل میزنم

Stone cold, stone cold

سنگ سرد، سنگ سرد

I was your amber, but now she's your shade of gold

من کهربای تو بودم اما حالا اون برای تو  سایه طلاییه

 

Stone cold, baby

سنگ سرد، عزیزم

God knows I tried to feel happy for you

خدا میدونه که چقدر تلاش کردم برات خوشحال باشم

Know that I am

میدونم که برات خوشحالم

Even if I can't understand

حتی اگه نتونم درک کنم

I'll take the pain

من دردش رو قبول میکنم

Give me the truth, me and my heart

حقیقت رو بهم بگو٬ من و قلبم

We'll make it through

از پسش برمیاییم

If happy is her, I'm happy for you

اگه اون خوشحاله، منم واسه تو خوشحالم

 

Don't wanna be stone cold, stone

نمیخوام سنگ سرد باشم٬سنگ

I wish I could mean this but here's my goodbye

آرزو میکنم کاش میتونستم منظورمو بگم اما خداحافظ

Oh, I'm happy for you

اوه، من برات خوشحالم

Know that I am

می دونم که برات خوشحالم

Even if I can't understand

حتی اگه نتونم درک کنم

If happy is her

If happy is her

اگه اون خوشحاله

I'm happy for you

منم برای تو خوشحالم

 
مرجع دانلود:lyrics1