آهنگ Diamonds از RIHANNA

لینک دانلود آهنگ با کیفیت  ۱۲۸

متن و ترجمه آهنگ در ادامه مطلب

Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش


Shine bright like a diamond

روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش 


Find light in the beautiful sea, I choose to be happy
نور و روشنایی رو در دریایی زیبا پیدا کردم ، خوشحالی رو انتخاب کردم

You and I, you and I , we’re like diamonds in the sky
تو و من، تو و من؛ ما مثل الماس های توی آسمونیم

You’re a shooting star I see, a vision of ecstasy
تو یه ستاره دنباله داری که میبینم،(تصوری هست که از اکستازی بدست اومده و یا) تصوری الهام آوری
When you hold me, I’m alive
وقتی در آغوش تو هستم زنده ام


We’re like diamonds in the sky
مثل الماس های توی آسمونیم 


I knew that we’d become one right away
من میدونستم که ما سریع یکی میشیم


Oh, right away
خیلی سریع


At first sight I felt the energy of sun rays
در اولین نظر ، من پرتو (درخشش) های خورشید رو حس کردم


I saw the life inside your eyes
زندگی رو در چشمات دیدم 


So shine bright tonight
پس امشب بدرخش


You and I
تو و من


We’re beautiful like diamonds in the sky
مثل الماس های توی آسمون زیباییم


Eye to eye
چشم تو چشم


So alive
بسیار روشن و سرزنده


We’re beautiful like diamonds in the sky
مثل الماس های توی آسمون زیباییم 


Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش


Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش


Shining bright like a diamond
مثل یه الماس میدرخشی


We’re beautiful like diamonds in the sky
مثل الماس های توی آسمون زیباییم 


Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش


Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش


Shining bright like a diamond
مثل یه الماس میدرخشی


We’re beautiful like diamonds in the sky
مثل الماس های توی آسمون زیباییم 


Palms rise to the universe, as we moonshine and molly
دستامونو به سمت جهان و کائنات بلند میکنیم،درحالی که شراب مینوشیم و اکستازی مصرف میکنیم


Feel the warmth, we’ll never die
گرما رو احساس کن، ما هیچوقت نمیمیریم


We’re like diamonds in the sky
مثل الماس های توی اسمان 


You’re a shooting star I see, a vision of ecstasy
تو یه ستاره دنباله داری که میبینم،(تصوری هست که از اکستازی بدست اومده و یا) تصوری الهام آوری


When you hold me, I’m alive
وقتی در آغوش تو هستم زنده ام


We’re like diamonds in the sky
مثل الماس های توی آسمونیم


At first sight I felt the energy of sun rays
در اولین نظر ، من پرتو (درخشش) های خورشید رو حس کردم


I saw the life inside your eyes

زندگی رو در چشمات دیدم 


So shine bright tonight

پس امشب بدرخش


You and I

تو و من


We’re beautiful like diamonds in the sky
مثل الماس های توی آسمون زیباییم


Eye to eye

چشم تو چشم


So alive
بسیار روشن و سرزنده


We’re beautiful like diamonds in the sky
مثل الماس های توی آسمون زیباییم 


Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش


Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش


Shining bright like a diamond
مثل یه الماس میدرخشی


We’re beautiful like diamonds in the sky
مثل الماس های توی آسمون زیباییم 


Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش


Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش


Shining bright like a diamond
مثل یه الماس میدرخشی


We’re beautiful like diamonds in the sky
مثل الماس های توی آسمون زیباییم


Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش


Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش


Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش 


So shine bright tonight
پس امشب بدرخش


You and I
تو و من


We’re beautiful like diamonds in the sky
مثل الماس های توی آسمون زیباییم


Eye to eye
چشم تو چشم


So alive
بسیار روشن و سرزنده


We’re beautiful like diamonds in the sky
مثل الماس های توی آسمون زیباییم 


Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش


Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش


Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش


Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش


Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش


Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش 


Shine bright like a diamond
روشن و درخشان  مثل یه الماس بدرخش


مرجع دانلود:قافیه